Sociale medier
Markedsføring på de sociale medier er en unik mulighed for at opnå tættere og mere personlig kontakt til din målgruppe. Tættere kontakt betyder flere og mere loyale kunder. Simpelthen fordi vi mennesker handler med mennesker, som vi føler, at vi kender og stoler på.
Vi hjælper med at bruge de sociale medier effektivt
De sociale medier giver dig direkte kontakt til dine målgrupper og mulighed for at skabe en stærk relation til dem. Sociale medier er et fantastisk værktøj til at fastholde nuværende kunder. Og til at skabe ambassadører, som anbefaler dig til andre. Men det er også et medie, der skal bruges med omtanke.
Hos Kd marketing support ved vi, hvad de forskellige sociale medier kan bruges til – og ikke mindst hvordan. Vi ved, hvilke sociale medier dine kunder benytter. Og vi ved, hvordan vi skal bruge sociale medier rigtigt og om relevant kombinere de forskellige kanaler. Derfor kan vi hjælpe dig med alt fra strategi og planlægning til praktisk udførelse, så du får optimal effekt af indsatsen
Få loyale kunder, der bliver ved med at købe hos dig – og anbefaler dig til andre
Opbyg et stærkt brand ved at vise, at du er ekspert på dit felt
Gør vidensdeling til et effektivt markedsføringsværktøj
Udvid dit brand med en personlig vinkel, der skaber nærhed og tætte relationer
Tiltræk dygtige medarbejdere, som passer til lige præcis din virksomhed
B2B + sociale medier = branding
De sociale meder er også for B2B-virksomheder.
Hvis de bruges rigtigt.
Sociale medier er dit talerør. Dér, hvor du deler de gode historier og giver dybere indblik i din virksomhed og dens værdier. Dine produkter. Og dine medarbejdere og deres ekspertviden.
Alt dét, der gør din virksomhed til noget helt specielt. For netop din målgruppe.
Vil du også tættere på din målgruppe?
Sociale medier som Facebook, LinkedIn, Instagram, YouTube, Twitter m.fl. rummer mange markedsføringsmuligheder.
Det betyder ikke, at din virksomhed skal være på samtlige kanaler. Det vigtige er at vælge de rigtige medier: Dér, hvor din målgruppe er. Og derefter bruge dem systematisk og strategisk rigtigt, og i overensstemmelse med din overordnede strategi for markedsføringen.
Når du nu har mulighed for at nå ud til din målgruppe – hvorfor så ikke benytte den?
Andel af danske internetbrugere, der har en profil på de forskellige sociale medier i 2021.
Mediernes udvikling i Danmark 2021