Sociale medier

Markedsføring på de sociale medier er en unik mulighed for at opnå tættere og mere personlig kontakt til din målgruppe. Tættere kontakt betyder flere og mere loyale kunder. Simpelthen fordi vi mennesker handler med mennesker, som vi føler, at vi kender og stoler på.

Karina Davids fra Kd marketing support har over 20 år erfaring med markedsføring

Vi hjælper med at bruge de sociale medier effektivt

De sociale medier giver dig direkte kontakt til dine målgrupper og mulighed for at skabe en stærk relation til dem. Sociale medier er et fantastisk værktøj til at fastholde nuværende kunder. Og til at skabe ambassadører, som anbefaler dig til andre. Men det er også et medie, der skal bruges med omtanke.

Hos Kd marketing support ved vi, hvad de forskellige sociale medier kan bruges til – og ikke mindst hvordan. Vi ved, hvilke sociale medier dine kunder benytter. Og vi ved, hvordan vi skal bruge sociale medier rigtigt og om relevant kombinere de forskellige kanaler. Derfor kan vi hjælpe dig med alt fra strategi og planlægning til praktisk udførelse, så du får optimal effekt af indsatsen

Få loyale kunder, der bliver ved med at købe hos dig – og anbefaler dig til andre

Opbyg et stærkt brand ved at vise, at du er ekspert på dit felt

Gør vidensdeling til et effektivt markedsføringsværktøj

Udvid dit brand med en personlig vinkel, der skaber nærhed og tætte relationer

Tiltræk dygtige medarbejdere, som passer til lige præcis din virksomhed

B2B + sociale medier = branding

De sociale meder er også for B2B-virksomheder.
Hvis de bruges rigtigt.

Sociale medier er dit talerør. Dér, hvor du deler de gode historier og giver dybere indblik i din virksomhed og dens værdier. Dine produkter. Og dine medarbejdere og deres ekspertviden.

Alt dét, der gør din virksomhed til noget helt specielt. For netop din målgruppe.

Vil du også tættere på din målgruppe?

Sociale medier som Facebook, LinkedIn, Instagram, YouTube, Twitter m.fl. rummer mange markedsføringsmuligheder.

Det betyder ikke, at din virksomhed skal være på samtlige kanaler. Det vigtige er at vælge de rigtige medier: Dér, hvor din målgruppe er. Og derefter bruge dem systematisk og strategisk rigtigt, og i overensstemmelse med din overordnede strategi for markedsføringen.

Når du nu har mulighed for at nå ud til din målgruppe – hvorfor så ikke benytte den? 

Specielt i Danmark er vi storforbrugere af sociale medier:
LinkedIn 43%
YouTube 44%
Facebook 88%
Instagram 50%

Andel af danske internetbrugere, der har en profil på de forskellige sociale medier i 2021.
Mediernes udvikling i Danmark 2021

Vi samler på glade kunder
Karinas brede indsigt i jern- og maskinindustrien kan klart mærkes. Siden vi indledte samarbejdet, er vores markedsføringsaktiviteter blevet skarpere. Vi har fået rådgivning, der har åbnet op for nye muligheder, særligt i forhold til digital markedsføring. Kd marketing support har skabt målbare resultater ved at målrette vores eksterne kommunikation og pressehåndtering. Vi kan se, at vores synlighed har fået et løft; vi når ud til de rigtige medier, rammer i højere grad vores målgruppe og når længere ud med vores budskaber. Vi er meget tilfredse – det er en fornøjelse at samarbejde med Karina.
Kd marketing support er friske og professionelle øjne på vores marketing. Karina udarbejder DOB’s marketingplan og tilhørende budget, og hun sørger for, at vi løbende er aktuelle i vores budskaber. Vi kan pingponge med Karina, og hun er god til at stille spørgsmål og udfordre os. Det betyder, at hun har været med til at udvikle DOB’s strategi og fokusområder. Hun har bidraget til, at vi har fået ført vores visioner ud i livet – og at vi har fået en bedre indtjening ved at fokusere markedsføringen på udvalgte segmenter. Med Karinas hjælp og sparring har vi sået mange frø, som vi kan høste frugten af fremover.
Har du interne ressourcer, som både har tid til og kompetencerne til at kommunikere professionelt på de sociale medier?
Scroll til toppen