Få inspiration til din markedsføring
Markedsføring er et vidt begreb – og i Kd marketing support dækker vi også bredt. Faktisk hele vejen fra udarbejdelse af strategi for hele din markedsføring på kort og lang sigt til den praktiske udførelse af de enkelte tiltag.
I årenes løb har vi samlet dyrebar praktisk erfaring og indsigt i, hvad der virker, for hvem – og ikke mindst hvorfor. Kombineret med teoretisk viden, der løbende bliver opdateret, er det grundlaget for, at vi kan rådgive dig på bedste vis, give dig inspiration til din markedsføring og bidrage til, at du når dine mål.
Hos Kd marketing support tror vi på, at viden skal deles! Det gør vi blandt andet her på siden, hvor vi deler ud af vores erfaringer, tips & tricks og viden om marketing, samt af og til også lidt egne nyheder.
- Vis alle
- branding
- digital marketing
- kundecases
- marketingstrategi og plan
- nyheder
- pressemeddelelser og annoncering
Skab tillid på LinkedIn
Du har sikkert allerede en profil på LinkedIn. Men vidste du, at du kan erstatte dit nuværende profilbillede med en video? Det er en rigtigt …
Bruger du kundefokuseret marketing – eller fokuserer du kun på dit produkt?
Hvis du synes, at salgsarbejdet er op ad bakke, kan det skyldes, at du fokuserer for meget på dit produkt og for lidt på kundefokuseret …
Markedsføring og kommunikation i krisetider
Når krisen kradser, er det vigtigt at tilpasse sig situationen hurtigst muligt. Og derfor er det naturligt også at kigge på kommunikations- og markedsføringsstrategien. Er …
En klar visuel identitet sikrer, at kunderne genkender dig
Udseende betyder ikke alt – og så alligevel … for når din virksomhed er nem at genkende på tværs af tid og sted, så bidrager …
Opbyg tillid med kundecases
Husker du at spørge dine kunder, om de er tilfredse? Og husker du at fortælle det til andre, hvis de er? Hvis ikke, så er …
Ryger dine pressemeddelelser i skraldespanden eller på forsiden?
Se her, hvordan du skriver pressemeddelelser, der fanger journalisternes opmærksomhed (og læsernes!). Tør du skille dig ud fra dine konkurrenter? Brænde igennem i medierne og …