PR

Omtale i medierne skaber opmærksomhed og øger kendskabet til din virksomhed – og kendskab gør salgsarbejdet nemmere

Karina Davids fra Kd marketing support har over 20 år erfaring med markedsføring

Skal vi hjælpe dig med at få spalteplads i medierne?

En artikel i medierne, både de trykte og online, giver værdifuld omtale til din virksomhed. Specielt hvis du selv kan bestemme vinklen – og det kan du i en pressemeddelelse og i de såkaldte advertorials.

I Kd marketing support har vi stor erfaring med at skrive pressemeddelelser og advertorials til både fagblade, dagblade og lokalaviser med en journalistisk vinkel, der gør, at medierne faktisk bringer materialet.

På baggrund af vores mangeårige erfaring og samarbejde med medierne kan vi både spotte de gode historier i din virksomhed, vurdere om de er relevante på det pågældende tidspunkt – og vinkle dem, så de bliver interessante, både for medierne og din målgruppe. Vi arbejder med hele processen fra strategisk vinkling, udarbejdelse af teksten og korrektur til udsendelse og opfølgning.

Få omtale, der øger kendskabet til din virksomhed

Øget opmærksomhed gør salgsarbejdet lettere og bidrager til at generere varme leads

Medieomtale understøtter og udbygger dit image og dit brand

Artikler udvider dit kundegrundlag ved at opbygge dit image som ekspert på dit område

Omtale i medierne bidrager til en bedre plads i søgemaskineresultaterne

En god pressemeddelelse bliver bragt

Når vi skriver en pressemeddelelse, sørger vi for, at indholdet fremmer dine strategiske mål og understøtter din virksomheds image.

Vi sørger også for, at pressemeddelelsen overholder de formelle krav til journalistisk udformning og indhold, så den er klar til at blive bragt. Derudover sørger vi også for, at emnet, længden og opsætningen passer til det udvalgte medie og at den bliver sendt til den rigtige modtager på det rigtige tidspunkt. 

Alternativ: Betalt indhold

Hvis du har en god nyhed, der er mere salgsrelateret, kan du godt forsøge at lokke en journalist til at skrive om den – men så har du begrænset indflydelse på, hvad der bliver skrevet og hvordan. Hvis du i stedet selv skriver en såkaldt advertorial, bestemmer du indhold og budskab, for den betaler du for at få bragt. Præcis ligesom en annonce. Forskellen er, at en advertorial er en informativ artikel, der ligner redaktionelt indhold. 

 Hos kd marketing support skriver vi rigtigt mange advertorials for vores kunder. De giver positiv opmærksomhed, bidrager til at opbygge et godt forhold til målgruppen og understøtter virksomhedernes image. Og de bidrager til søgemaskineoptimeringen: Når medierne skriver om din virksomhed, får du en højere rangering i søgeresultaterne.

Vi samler på glade kunder
Carsten Holm A/S har haft et succesfuldt samarbejde med Kd marketing support siden 2010. Karina har et højt fagligt niveau og ved, hvad der rører sig inden for marketing og også generelt i vores branche. Hun er god til at udfordre os, og hun har løftet vores brand og sørget for, at Carsten Holm A/S har fået et strømlinet udtryk og altid fremstår som en professionel virksomhed. Karina er i dag også en del af mit uformelle advisory board på det strategiske plan.
Karinas brede indsigt i jern- og maskinindustrien kan klart mærkes. Siden vi indledte samarbejdet, er vores markedsføringsaktiviteter blevet skarpere. Vi har fået rådgivning, der har åbnet op for nye muligheder, særligt i forhold til digital markedsføring. Kd marketing support har skabt målbare resultater ved at målrette vores eksterne kommunikation og pressehåndtering. Vi kan se, at vores synlighed har fået et løft; vi når ud til de rigtige medier, rammer i højere grad vores målgruppe og når længere ud med vores budskaber. Vi er meget tilfredse – det er en fornøjelse at samarbejde med Karina.
Skal vi også hjælpe dig med at få god og værdifuld omtale i medierne?
Scroll til toppen