Målrettet branding af bygge- og anlægsvirksomhed styrker identiteten
Kd marketing support har udarbejdet og implementeret en gennemgribende brandingstrategi for entreprenørvirksomheden CJ A/S, hvor vi har skabt sammenhæng mellem det visuelle udtryk og virksomhedens identitet.
Klar brandingstrategi
En brandingstrategi kan indeholde mange forskellige komponenter, og vi skræddersyede derfor også en løsning til CJ A/S med elementer, der passer til netop deres behov. Her er et lille udsnit af de opgaver, vi har løst i forbindelse med virksomhedens rebrandingproces:
Logo
Vi har samarbejdet om at kreere et nyt og friskt logo, der udtrykker virksomhedens grundlæggende værdier og også fungerer informativt over for CJ A/S’ kunder. Logoet er gennemgående i hele virksomheden og ses på alt, lige fra kommunikationsmateriale til maskiner, bygninger og biler.
Hjemmeside og kundestatements
Hjemmesiden har fået et helt nyt look med fokus på et mere visuelt og moderne udtryk. Vi har arbejdet med hele processen fra ide til opsætning og tekstforfatning, herunder indhentning og udarbejdelse af en række kundestatements.
Ekstern kommunikation
Som en del af brandingstrategien har vi også varetaget pressehåndtering og de sociale medier. Vi har blandt andet sikret, at nyheden om navneskiftet er kommet ud til flere forskellige relevante medier – både fagblade og lokalaviser
Om CJ A/S
Entreprenørvirksomheden CJ A/S udfører alle former for anlægsarbejde samt bolig- og erhvervsbyggeri. Virksomheden har en medarbejderstab, der pt. tæller 100 personer, og virksomheden er kendt for det gode samarbejde i alle relationer. CJ A/S udvikler og optimerer alle opgaver, store som små, og håndterer både fag-, hoved- og totalentrepriser.