Opstramning af ingeniørfirmas brand gav større synlighed
En tydelig og professionel brandidentitet og et nyt, tidssvarende websted gav hurtigt større synlighed på markedet for ingeniørfirmaet 3Tech Automation. I en grad, så virksomheden – utilsigtet – modtog flere købstilbud. Et af dem var så fristende, at 3Tech blev solgt og nu indgår i en ny, nordisk gruppe af automationsvirksomheder.
Opdatering af brandidentitet skabte nye muligheder
I 2021 hyrede 3Tech Automation Kd marketing support til at gennemføre en tiltrængt opdatering af virksomhedens brandidentitet, herunder webstedet.
Den visuelle identitet blev strammet op og indført, så virksomheden fremstår professionelt overalt. Webstedet blev nyudviklet helt fra bunden, fra design til indhold og udarbejdelse af nye tekster. Kd marketing support udarbejdede og gennemførte derudover en marketingplan og kommunikationsstrategi for online markedsføring, med fokus på LinkedIn.
Tiltagene resulterede i, at 3Tech Automation hurtigt blev langt mere synlig på markedet. Og overalt fremstår som den professionelle og innovative automationsekspert, virksomheden faktisk er. Det bidrog til, at 3Tech i november 2022 blev opkøbt og nu er i fuld gang med nye spændende muligheder. Stadig med Kd marketing support om bord.
Om 3Tech Automation A/S
3Tech er en rådgivende og udførende ingeniørvirksomhed. Eksperterne fra 3Tech digitaliserer, automatiserer, effektiviserer og optimerer proceslinjer og produktionsudstyr for fremstillingsvirksomheder overalt i verden. Virksomheden blev grundlagt i 2000 og blev i 2022 opkøbt af automationsgruppen Nordic Automation Partners.