#nyheder

Det hidtil bedste år i Kd marketing support

Outsourcing af marketingfunktionen var en efterspurgt ydelse i 2021. Det betød også, at det blev det bedste år for Kd marketing support nogensinde: Resultatet blev 5 % bedre end for det hidtidige rekordår 2018 – og hele 38 % bedre end 2020.
Det er jeg naturligvis stolt af! 

Det er ikke så tit, at jeg tager mig tid til at nyde egen succes, men jeg vil gøre en undtagelse her. Det er nemlig vigtigt at stoppe op og nyde udsigten, når man har kæmpet sig op på en bjergtop. Velvidende, at der er nye og endnu mere udfordrende bjerge forude, der skal bestiges.

Husk at fejre dine succeser!

Mange års arbejde har båret frugt

De første år i Kd marketing support havde jeg mange og vidt forskellige kunder, både B2C og B2B. I dag har jeg en kerne af gode, faste B2B-kunder, der bruger mig som fast ekstern marketingchef med total outsourcing af marketingfunktionen: Fra idé over udarbejdelse af strategi og frem til eksekvering af strategien, både online og offline.

I årets løb har jeg fortsat hjulpet kernekunderne, hvoraf flere har været kunder i over 10 år. Det er fantastisk at følge, hvordan indsatsen bærer frugt og hvor langt man kan komme med en fokuseret indsats.

Læs også: Kd marketing support fylder 15 år

Travlhed betyder, at det kan være svært at finde plads til flere opgaver. Men i 2021 har jeg takket være effektivisering kunnet ”on-boarde” et par nye spændende kunder. Og i den proces har jeg virkelig kunnet mærke, at jeg efterhånden har 16 års erfaring som ekstern marketingchef: Jeg ved præcis, hvad jeg skal have afdækket hos kunden. Når det er på plads, ved jeg også, hvor jeg skal sætte ind og hvordan. Det er effektivt. Og kunden får størst mulig effekt ud af marketingbudgettet og den samlede markedsføringsindsats.

Fokus på kernekompetencerne

Jeg er også blevet bedre til at fokusere på det, jeg er allerbedst til, nemlig idé- og strategiarbejde. Og til i større grad at gennemføre selve eksekveringen i samarbejde med dygtige underleverandører med hver deres specialer. Det betyder, at kunderne er sikre på, at jeg hele tiden holder fast i strategi, taktik, målsætninger og udvikling. Samtidig får de også en høj kvalitet i den praktiske udførelse, uanset om opgaven handler om webudvikling, grafisk design, oversættelse, eller tekstforfatning mv. 

Det vil jeg forsætte med i 2022 – for det skaber virkelig værdi for kunderne.

Tak fordi du vælger Kd marketing support

Er du allerede kunde? Så vil jeg gerne sige TAK, fordi du har valgt kd marketing support som din virksomheds eksterne marketingchef!

Jeg håber, at du vil være kunde hos mig mange år fremover. Og jeg glæder mig til følge din virksomheds udvikling på nærmeste hold!

Skal vi hjælpe med dine markedsføringsopgaver?​
Så kontakt os for et uforpligtende møde​
Andre artikler
Lav din egen videopræsentation til LinkedIn
branding

Skab tillid på LinkedIn

Du har sikkert allerede en profil på LinkedIn. Men vidste du, at du kan erstatte dit nuværende profilbillede med en video? Det er en rigtigt …

Branding
branding

Bruger du kundefokuseret marketing – eller fokuserer du kun på dit produkt?

Hvis du synes, at salgsarbejdet er op ad bakke, kan det skyldes, at du fokuserer for meget på dit produkt og for lidt på kundefokuseret …

Fasthold din markedsføring og kommunikation - også i krisetider
marketingstrategi og plan

Markedsføring og kommunikation i krisetider

Når krisen kradser, er det vigtigt at tilpasse sig situationen hurtigst muligt. Og derfor er det naturligt også at kigge på kommunikations- og markedsføringsstrategien. Er …

Få en visuel identitet - Få maksimal gennemslagskraft
branding

En klar visuel identitet sikrer, at kunderne genkender dig

Udseende betyder ikke alt – og så alligevel … for når din virksomhed er nem at genkende på tværs af tid og sted, så bidrager …

Skal vi hjælpe med at skrive en god kundecases?
kundecases

Opbyg tillid med kundecases

Husker du at spørge dine kunder, om de er tilfredse? Og husker du at fortælle det til andre, hvis de er? Hvis ikke, så er …

Skriv pressemeddelelser, der vækker opmærksomhed og skaber omtale
pressemeddelelser og annoncering

Ryger dine pressemeddelelser i skraldespanden eller på forsiden?

Se her, hvordan du skriver pressemeddelelser, der fanger journalisternes opmærksomhed (og læsernes!). Tør du skille dig ud fra dine konkurrenter? Brænde igennem i medierne og …

Lav en detaljeret markedsføringsplan
marketingstrategi og plan

Har du råd til at miste kunder pga. tilfældig markedsføring?

Mon ikke svaret er nej? God markedsføring handler om planlægning, målretning og et realistisk budget. På den måde undgår du at smide penge efter online …

Har du styr på din mailsignatur?
digital marketing

Skab trafik med din mailsignatur

En mailsignatur, der skaber blikfang, kan være med til at øge trafikken til for eksempel din hjemmeside, webshop eller et socialt medie. Hver dag sender du en …

God marketingplanlægning sikrer at sikrer at du rammer målet
marketingstrategi og plan

Ram plet med din markedsføring

Skyder du med spredehagl for at ramme potentielle kunder? Det er spild af marketing-”krudt”. Du bør i stedet arbejde med grundig marketingplanlægning, hvor du stiller …

En god pressemeddelelse giver øget eksponering
pressemeddelelser og annoncering

Siger du nej til gratis omtale og flere kunder?

Mange mener, at det ikke kan betale sig at bruge tid på at skrive en pressemeddelelse. “Journalisterne får tonsvis af dem hver eneste dag, så …

Start altid med at lave en markedsføringsstrategi
marketingstrategi og plan

Læg en strategi for din markedsføring!

Hvem vil ikke gerne have mest muligt ud af marketingbudgettet? Det får du ved at udarbejde en markedsføringsstrategi og en plan, der fastlægger formål, mål …

Scroll to Top