#nyheder

Kd marketing support fylder 15 år

I den her tid kan jeg se tilbage på 15 år med Kd marketing support – og det er sjovt at se, hvor meget der er sket på de år.

Som så mange andre iværksættere har jeg været igennem en læringsproces og gradvis udvikling af firmaet. For selvom jeg har erfarne og dygtige mennesker omkring mig, så er der ting, man er nødt til selv at opleve og nå frem til.

Der sket meget i Kd marketing support på 15 år!

I forbindelse med jubilæumsdagen fik jeg et par spørgsmål, der fik mig til at reflektere og stille skarpt på de oplevelser og den udvikling, jeg og Kd marketing support har været igennem. Her får I mine svar:

Hvor er du nu, set i forhold til der, hvor du var for 15 år siden?

Det vigtigste er nok, at det i årenes løb er blevet mere tydeligt, hvad præcis jeg kan hjælpe med. Både for mig selv og for kunderne. Og hvilke kunder, jeg er bedst til.

Som rigtigt mange iværksættere havde jeg de første år en meget bred vifte af tilbud. Jeg udførte også selv de mange og vidt forskellige opgaver. Det gør jeg ikke længere! Kd marketing support er et full-service marketingbureau, men jeg har i årenes løb fundet frem til, hvad jeg selv er allerbedst til. Og dermed hvor jeg virkelig kan gøre en forskel for kunderne. Jeg har fundet mine specialer. Og i stedet for at forsøge at udføre alle opgaverne selv, har jeg fundet dygtige samarbejdspartnere, som er specialister i de øvrige ting. Jeg skal ikke kunne alt. Men det, jeg gør, det er jeg virkelig god til! Resten ”har jeg folk til”.

Det betyder også, at det er blevet nemmere at sælge mine ydelser, fordi jeg ved, hvad jeg kan. Og ikke mindst; jeg ved, hvad kunderne får ud af det.

Og så har jeg fundet ud af, at jeg nyder at arbejde med kunder i segmentet små og mellemstore virksomheder. Af den type, der har nogle år på bagen og er klar til at løfte markedsføringen op på et professionelt niveau. For det er dér, behovet – og potentialet – er størst.

 

Hvad er du mest stolt af?

Det var et spørgsmål, jeg var nødt til at tænke længe over. Jeg nåede frem til to ting: Jeg er stolt af, at jeg gør en forskel for mine kunder. Ovenikøbet en forskel, der kan ses direkte på deres bundlinje. Og så er jeg faktisk stolt af, at det er lykkedes mig at følge med udviklingen, så jeg har den rigtige, opdaterede viden.

Det betyder, at jeg holder meget af hele processen hos kunderne. Lige fra den indledende analyse og behovsafklaring over planlægning af indsatsen og hele vejen gennem realiseringen af de forskellige projekter. Men det allerbedste er, at resultaterne er målbare. Effekten af de forskellige tiltag kan dokumenteres på forskellig vis. Men det giver lige et ekstra sug i maven af glæde, når resultaterne kan ses på bundlinjen i en kundes regnskab. Og det kan de!

Jeg må indrømme, at det ikke er helt bevidst og planlagt, at jeg løbende har holdt mig opdateret. Men jeg holder af mit fagområde, så derfor har det været naturligt hele tiden at følge med og opgradere min viden. Nu er jeg så nået til et punkt, hvor jeg har lyst til og mulighed for at gøre det mere målrettet. Derfor har jeg taget en dyb indånding og har sat mig på ”skolebænken” igen: Her til november afslutter jeg første fag på MBA-uddannelsen. Dét er jeg faktisk ret stolt af!

Læs også: Det hidtil bedste år i Kd marketing support

 

Skal vi hjælpe med din markedsføring?
Så kontakt os for et uforpligtende møde​
Andre artikler
Lav din egen videopræsentation til LinkedIn
branding

Skab tillid på LinkedIn

Du har sikkert allerede en profil på LinkedIn. Men vidste du, at du kan erstatte dit nuværende profilbillede med en video? Det er en rigtigt …

Branding
branding

Bruger du kundefokuseret marketing – eller fokuserer du kun på dit produkt?

Hvis du synes, at salgsarbejdet er op ad bakke, kan det skyldes, at du fokuserer for meget på dit produkt og for lidt på kundefokuseret …

Fasthold din markedsføring og kommunikation - også i krisetider
marketingstrategi og plan

Markedsføring og kommunikation i krisetider

Når krisen kradser, er det vigtigt at tilpasse sig situationen hurtigst muligt. Og derfor er det naturligt også at kigge på kommunikations- og markedsføringsstrategien. Er …

Få en visuel identitet - Få maksimal gennemslagskraft
branding

En klar visuel identitet sikrer, at kunderne genkender dig

Udseende betyder ikke alt – og så alligevel … for når din virksomhed er nem at genkende på tværs af tid og sted, så bidrager …

Skal vi hjælpe med at skrive en god kundecases?
kundecases

Opbyg tillid med kundecases

Husker du at spørge dine kunder, om de er tilfredse? Og husker du at fortælle det til andre, hvis de er? Hvis ikke, så er …

Skriv pressemeddelelser, der vækker opmærksomhed og skaber omtale
pressemeddelelser og annoncering

Ryger dine pressemeddelelser i skraldespanden eller på forsiden?

Se her, hvordan du skriver pressemeddelelser, der fanger journalisternes opmærksomhed (og læsernes!). Tør du skille dig ud fra dine konkurrenter? Brænde igennem i medierne og …

Lav en detaljeret markedsføringsplan
marketingstrategi og plan

Har du råd til at miste kunder pga. tilfældig markedsføring?

Mon ikke svaret er nej? God markedsføring handler om planlægning, målretning og et realistisk budget. På den måde undgår du at smide penge efter online …

Har du styr på din mailsignatur?
digital marketing

Skab trafik med din mailsignatur

En mailsignatur, der skaber blikfang, kan være med til at øge trafikken til for eksempel din hjemmeside, webshop eller et socialt medie. Hver dag sender du en …

God marketingplanlægning sikrer at sikrer at du rammer målet
marketingstrategi og plan

Ram plet med din markedsføring

Skyder du med spredehagl for at ramme potentielle kunder? Det er spild af marketing-”krudt”. Du bør i stedet arbejde med grundig marketingplanlægning, hvor du stiller …

En god pressemeddelelse giver øget eksponering
pressemeddelelser og annoncering

Siger du nej til gratis omtale og flere kunder?

Mange mener, at det ikke kan betale sig at bruge tid på at skrive en pressemeddelelse. “Journalisterne får tonsvis af dem hver eneste dag, så …

Start altid med at lave en markedsføringsstrategi
marketingstrategi og plan

Læg en strategi for din markedsføring!

Hvem vil ikke gerne have mest muligt ud af marketingbudgettet? Det får du ved at udarbejde en markedsføringsstrategi og en plan, der fastlægger formål, mål …

Scroll to Top